RSS

بایگانی روزانه: ژانویه 19, 2018

👈تورو خدا با هم نخورید:

👈تورو خدا با هم نخورید:

🔻 1- ماهی ودوغ
🔻 2- نوشابه گازدار با آدامس نعناع = مرگ
🔻 3- خربزه و عسل
🔻 4- هندوانه بعد از غذا
🔻 5- انجیر با پرتقال
🔻 6- کله پاچه با انگور
🔻 7- پنیر با بادام
🔻 8- انار با حلیم
🔻 9- نان با یخ
🔻 10- گیلاس با آب

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 19, 2018 در Uncategorized

 

💠 عادت های بدی که باعث بزرگ شدن شکم میشوند 🤔

 

💠 عادت های بدی که باعث بزرگ شدن شکم میشوند 🤔
 
☜نوشیدن منظم نوشابه های گازدار
☜ دیر شام خوردن
☜غذا خوردن هنگام عصبانیت
☜ کم خوابی
☜دریافت ناکافی پروتئین
.
 
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 19, 2018 در Uncategorized

 

چطوری بفهمیم عسل 🍯 طبیعیه یا تقلبی⁉️

چطوری بفهمیم عسل 🍯 طبیعیه یا تقلبی⁉️

کافیست چند قطره عسل را با قاشق روی حرارت بگیرید ، اگر لبه های عسل سیاه شد عسل شکر دارد و طبیعی نیست 😉

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 19, 2018 در Uncategorized

 

🔹چگونه ورزش کنیم که خسته نشویم؟

exhaustion.jpg

🔹چگونه ورزش کنیم که خسته نشویم؟
 
 
یکی از مزایای ورزش منظم این است که قلب شما تحریک می‌شود، ریه‌ها بهتر کار می‌کنند، و در نتیجه بیشتر انرژی می‌سوزانید. دن فالکنبرگ، مربی فیتنس می‌گوید احساس خستگی پس از ورزش کاملا طبیعی است. او تاکید می‌کند اما اینکه پس از ورزش تمام روز را خسته باشید نه تنها طبیعی نیست بلکه خطرناک هم هست!
.
اگر شما همیشه احساس خستگی دارید، در طول روز به خواب عمیق فرو می‌روید، یا اینکه خلق و خویتان دچار نوسان می‌گردد، روال تمریناتتان را دوباره ارزیابی کنید و قدم‌هایی را بردارید تا از خستگی جلوگیری کنید.
.
👈حدود ۲ ساعت پیش از تمرین دو لیوان آب بنوشید، در حین تمرین هر ۱۵ دقیقه یک لیوان آب بنوشید، و پس از تمرین هم به ازای هر نیم کیلو وزنی که در هنگام تمرین از دست داده‌اید 2 لیوان آب بنوشید. اگر شما بیشتر از یک ساعت ورزش کرده، یا اینکه در آب و هوای گرم خیلی تعریق کرده‌اید، در حین و پس از ورزش به جای آب، نوشیدنی‌های ورزشی بنوشید، با اینکار الکترولیت‌های از دست رفته‌تان تامین خواهند شد. سعی کنید تا بدنتان همیشه هیدراته بماند، چرا که بی آبی می‌تواند سر آغاز خستگی باشد.
.
.
👈 تقریباً ۲ ساعت پیش از تمرینتان یک وعده‌ی غذایی کوچک که حاوی کربوهیدرات باشد بخورید تا گلوکز بدن شما که در حین تمرین بعنوان منبع انرژی استفاده می‌شود را تامین کند. همچنین ۳۰ دقیقه پس از تمرین هم یک وعده‌ی غذایی دیگر حاوی کربوهیدرات مصرف کنید تا دوباره مخازن گلوکز بدنتان پر شود تا از خستگی جلوگیری شود.
.
.
👈 بین هر جلسه تمرین، یک روز استراحت داشته باشید تا عضلاتتان بتوانند خود را ترمیم کنند و دچار خستگی عضلانی نشوید. خوابتان را در روز برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید طبق توصیه‌ی بنیاد ملی خواب، در هر شب بین هفت تا نه ساعت بخوابید.
.
.
👈 یک روال تمرینی داشته باشید تا بتوانید در مدت زمانی طولانی به مرور آنرا اجرا کنید. سعی کنید تا خیلی زود یا بیش از اندازه در برنامه پیشرفت نکنید، چرا که خطر خستگی یا سوختن عضلاتتان افزایش پیدا می‌کند. از روال‌ تمرینی که بیش از اندازه شدید هستند نیز دوری کنید.
.
 
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 19, 2018 در Uncategorized

 

دانه های گوجه فرنگی، جایگزین قرص آسپرین

دانه های گوجه فرنگی، جایگزین قرص آسپرین 👌

محققان در دانه‌های گوجه فرنگی ماده ای کشف کردند که همانند قرص آسپرین میتواند جلوی لخته شدن خون را گرفته و به گردش طبیعی خون کمک کند!

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 19, 2018 در Uncategorized

 

🎀 یکی از دلایل سفید شدن مو کاهش مس در بدن است.

🎀 یکی از دلایل سفید شدن مو کاهش مس در بدن است.

قارچ یکی از بهترین منابع حاوی مس است.
قارچ سیستم ایمنی بدن را هم بسیار تقویت می کند.

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 19, 2018 در Uncategorized

 

⇩خواص انجیر

⇩خواص انجیر

✨درمان یبوست
✨درمان کم خونی
✨تقویت و رشد مو
✨ضد سرطان سینه
✨تقویت استخوان ها
✨رفع #بوی_بد_دهان و زیر بغل

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 19, 2018 در Uncategorized

 
 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: