RSS

چگونه مولتی ویتامین بهتر را انتخاب کنیم

09 ژانویه

مولتی.jpg

چگونه مولتی ویتامین بهتر را انتخاب کنیم
.
داروخانه ها بیشتر از لاک ناخن، مولتی ویتامین دارند٬ اما به این معنی نیست که می توانید یک مولتی ویتامین قدیمی را انتخاب کنید
کانسیومر لب یا آزمایشگاه مصرف کنندگان ConsumerLab.com اخیرا دریافته که بیشتر از نصف 21 عدد مولتی ویتامین که آزمایش کردند، فاقد مواد مغذی ذکر شده روی بسته بوده است و حتی بدتر از آن،بعضی از کپسول ها نتوانستند مواد مغذی را به درستی پخش کنند یا به سرب سمی آلوده بودند.
با این اوصاف، چه طور انتخاب می کنید؟
محصولات با بالاترین کیفیت معمولا در فروشگاه های زنجیره ای معتبر به فروش می رسند و نام همان فروشگاه یا نام شرکت های معروفی مانند ویتامین ورلد و… را دارند. علاوه بر این،برچسب مولتی ویتامین را برای این سه مشخصه بررسی کنید:
 
ــ حداقل 600 واحد ویتامین د :
مولتی ویتامین هایی که 400 واحد ویتامین D دارند را انتخاب نکنید٬ زیرا شما به مقدار زیادی ویتامین D نیاز دارید٬ تا به ساخت استخوان های محکم، تقویت سیستم ایمنی و تنظیم فشار خون کمک کند. در یک مطالعه مشخص شد که ویتامین D، خطر ابتلا به سرطان سینه را 50% کاهش می دهد.
 
ــ 18 میلی گرم آهن:
خانم های جوان برای جبران خونی که هر ماه از طریق قاعدگی از دست می دهند، به این مقدار آهن نیاز دارند. با این حال٬ بسیاری از مولتی ویتامین ها، اصلا آهن ندارند٬ زیرا مردان و خانم های مسن تر ممکن است آهن اضافی دریافت کنند.
 
ــ 400 میکرو گرم اسید فولیک:
کمتر از این مقدار اسید فولیک در روز،برای کمک به جلوگیری از نقایص هنگام تولد کافی نمی باشد.
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژانویه 9, 2018 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: