RSS

با خوردن قرصهای ویتامین، چه اتفاقی در بدن می افتد؟

18 ژوئیه

مولتی.jpg

با خوردن قرصهای ویتامین، چه اتفاقی در بدن می افتد؟
.
در کنار پیروری از یک رژیم غذایی سالم، خواب کافی و انجام ورزش های منظم، چیزهای کوچک دیگری هم وجود دارند که به داشتن سبک زندگی سالم کمک می کنند.
به گزارش آوای سلامت به نقل ازhellogigglesدریافت مولتی ویتامین ها برای جلوگیری از افت انرژی روزانه بسیار مفید است.
شما با مصرف این قرص ها، شاهد چند تغییر عمده در بدن خواهید بود:
• افزایش انرژی در طول روز:
تنها مصرف کافئین نیست که شما را در طول روز پرانرژی می کند، بلکه مصرف عاقلانه مولتی ویتامین ها نیز همین خاصیت را دارد و انرژی شما را به بالاترین سطح ممکن در روز خواهد رساند.
.
• تجربه اندک حالت تهوع:
حالت تهوع عارضه جانبی شایع در کسانی است که نوع اشتباه مولتی ویتامین ها را دریافت می کنند و یا آنها را با معده خالی می بلعند. برای دریافت هر نوع مولتی ویتامین، مطمئن شوید که وعده غذایی کامل دریافت کرده اید. اگر حالت تهوع برطرف نشد، باید نوع دیگری از مولتی ویتامین را تهیه و مصرف کنید.
.
• تبدیل مواد مغذی به انرژی خالص:
ویتامین ها به سم زدایی بدن کمک میکنند و مواد مغذی بیشتری را به انرژی تبدیل می نمایند. البته شما باید یک رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشید و این تصور را نکنید که اگر هم مواد غذایی ناسالم و غیر مفید به بدن برسانید، ویتامین ها آنها تبدیل به چیزی خوب یا دفع می کنند.
.
• بهبود حافظه کوتاه مدت:
مطالعات حاکی از آنند که دریافت روزانه مولتی ویتامین ها منجر به بهبود حافظه کوتاه مدت و بهبود عملکرد مغز می شود. محققان دانشگاه نورث آمبریا انگلستان طی پژوهشی دریافتند که مصرف چهار هفته ‌ای از مکمل ‌های ویتامینی باعث بروز تغییرات مثبت قابل اندازه‌ گیری در فعالیت‌ های الکتریکی مغز می‌ شود و این امر، طی پاسخگویی به آزمون ‌های ارزیابی حافظه مشهود بوده است.
.
• تقویت عضلات:
ویتامین دی یک ریزمغذی خاص برای بهبود قدرت عضلانی است. بنابراین اگر شما مکمل های مولتی ویتامین را روزانه و به طور مرتب دریافت کنید، از انجام تمرینات قدرتی بیشترین نتیجه را می گیرید.
.
• حفظ سلامت پوست:
بازسازی پوست یکی از اصلی ترین نتایج دریافت مولتی ویتامین ها است. ویتامین های ای و ث برای بازسازی و سالم ماندن پوست شناخته شده هستند. ويتامينEبراي پيشگيري از آسيب‌ هاي اكسيداتيو و حفاظت از غشاي سلولي مفيد است. اين ويتامين اهميت زيادي دارد اما نبايد در مصرف آن به‌ عنوان يك مكمل زياده روي كرد. معمولا با خوردن مولتي‌ ويتامين مقدار كافي از اين ويتامين به بدن می ‌رسد.
.
 
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژوئیه 18, 2017 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: