RSS

این 10 سوال را از خودتان بپرسید

08 ژوئن

👇🏻این 10 سوال را از خودتان بپرسید
.

✔️ چه زمانی من شادتر بودم؟

➖ در سال های زندگی خود قدم بزنید و ببینید چه موقعی شاداب تر بودید؛ زمان مدرسه، کار، تعطیلات، اوقات فراغت یا روابط.

✔️ چه کاری را باید بیشتر انجام دهم؟

➖ به موفقیت های قبلی خود فکر کنید و ببینید چه فرایندی را برای دستیابی به این موفقیت ها طی کردید.

✔️ چه کاری را کمتر باید انجام دهم؟

➖ ناکامی ها و شکست های قبلی خود را به یاد آورید و ببینید چطور می توانید از وقوع دوباره آنها جلوگیری کنید.

✔️ چه کار متفاوتی باید انجام دهم؟

➖ به فعالیت هایی که داخل یا خارج از شغل برایتان مهم هستند فکر کنید. در کدام جنبه ها اگر متقاوت رفتار کنید موثرتر خواهید بود؟

✔️ چه جاهایی من موثر تر هستم؟

➖ برخی افراد در محل کار و برخی در تنهایی موثر تر هستند، بعضی در محیط های اجتماعی و بعضی در خانه موثر اند. به جز محیط کار آیا در خانه، در منزل دوستتان، در کلاس، در مهمانی یا مکان های دیگر موثر هستید؟کجا؟

✔️ چرا مردم با شیوه خودشان به من واکنش نشان می دهند؟

➖ یک فرد ممکن است به طور مداوم واکنش های گرم، سرد، بی تفاوت یا خصمانه را در افراد بیرون بکشد.
در مورد شما چطور؟ فکر میکنید چرا؟ اگر مطمئن نیستید از افراد مورد اعتماد تان بپرسید که صادقانه به شما بازخورد بدهند.

✔️ فرد عاقل درون من در این موقعیت چه کاری انجام می دهد؟

➖ ما می توانیم همیشه بهترین یا بدترین نوع رفتار را داشته باشیم. این سوال بهترین پاسخ های ممکن را فرا می خواهند.

✔️ از چه کسی الگو می گیرم؟

➖ برخی افراد از الگو الهام می گیرد. کسی وجود دارد(واقعی یا خیالی) که در مواجهه با مشکلات خاص از او تقلید کنید؟ به طور کلی؟

✔️ برنامه امروز من چیست؟

➖ بهتر است قبل از خواب، برای روز بعد خود برنامه بریزید.

✔️ چه چیزی واقعا برای من مهم است؟

➖ برای برخی افراد همه چیز خانواده است. برای بقیه کارشان مهم است. سهم مشارکت اجتماعی؟ خلاقیت؟دوستان؟ برای شما چه چیزی در زندگی مهم است؟

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژوئن 8, 2017 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

 
