RSS

سریعتر به وزن دلخواه برسید

18 مهٔ

0

با رعایت و استفاده موارد زیر سریعتر به وزن دلخواه برسید.
.
اگر می خواهید سریعتر وزنتان را کم کنید مسلما» باید
کمتر غذا بخورید و بیشتر ورزش کنید.
.
🔎در وعده صبحانه به جای نان های سفید،نان سبوس دار مثل سنگک بخورید، در اینصورت تا ظهر سیر خواهید ماند.
.
🔎معجزه خیار در لاغری ثابت شده است.
دوستانی که رژیم لاغری دارند، می دانند که هیچ چیز به اندازه خیار شکم پرکن و پرخاصیت و کم کالری نیست.
.
🔎گیاه چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای داشتن شکمی تخت هست.
این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان هاست و به دفع چربی ها و نو کردن بافت های بدن و تقویت عضلات کمک زیادی می کند.
.
🔎خوردن شکلات تلخ در بین وعده غذایی باعث می شود که کمتر غذا بخورید!
شکلات تلخ باعث لاغری و چربی سوزی میشود.
.
🔎کلسیم عامل مهمی در کنترل و تنظیم کالری دریافتی بوده و باعث تسریع در از بین رفتن چربی و کاهش وزن می شود که البته این کاهش در توده های چربی بیشتر در ناحیه تنه میباشد.
خانم ها روزانه به 1200 میلی گرم کلسیم نیاز دارند.برخی منابع سالم کلسیم عبارتند از کلم،بروکلی،ماست وشیر
.
🔎یکی از بهترین و و سلامت ترین آبمیوه های دنیا اب هندوانه است که می توانید به کمک آن میزان بسیار زیادی از آب بدن را تامین و همچنین چربی های اضافی را بسوزانید.
البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر ذره ای به آن شربت و یا شکر اضافه کنید دیگر آن حالت اصلی خودش را ندارد.
.
🔎توت‌فرنگی‌ نه تنها خوشمزه است، بلکه وزن را هم کم می‌کند.
این میوه باعث تحریک هورمون‌های چربی‌سوز یعنی لپتین و…(فراموش کردم) می‌شوند که هر دو تقویت‌کننده‌ی متابولیسم هستند.
.
🔎روغن زیتون:حتی بوی آن هم باعث کاهش وزن می‌شود.
مصرف روغن زیتون به ‌جای غذاهای دارای اسیدچرب بالا به طور چشمگیر باعث افزایش انرژی بدن، و سوزاندن مقدار بیشتری کالری می‌شود.
.
🔎شنا به طور قطع یکی از بهترین ورزشها برای کاهش وزن می باشد.
شنا کردن و بالا و پایین رفتن در آب استخر به مدت یک ساعت باعث سوزاندن 800 کالری میشود.
.
🔎وقتی کاهش چربی هدف اصلی است، توصیه شده گوشت ماهی مثل سالمون وحشی یا تون مصرف کنید.
گوشت ماهی منبع عالی پروتئین است و حاوی اسید آمینه های لازم برای رشد عضلات است.
.
🔎قبل از خواب یك لیوان شیر بنوشید،شیر گرم مدت زمان بیشترى در معده مى ماند و احساس سیرى بیشترى در طول شب خواهید داشت و شیر ولرم باعث آرامش اعصاب می شود ومی توانید خواب راحتی داشته باشی
.
🔎آووکادو در خدمت لاغری شماست،
با خوردن این میوه ساعتها احساس سیری می کنید.
.
🔎 پیاز به گردش خون کمک کرده، هضم غذا را تسریع بخشیده وآب بدن راکاهش می دهدامری که به افزایش سوخت وساز کمک می کند.
.
🔎 پیاز به گردش خون کمک کرده، هضم غذا را تسریع بخشیده وآب بدن راکاهش می دهد امری که به افزایش سوخت وساز کمک می کند.
.
🔎سیب یکی از مهم ترین میوه ها برای چربی سوزی است. سیب سرشار از فیبر بوده و کالری بسیار کمی دارد به همین دلیل یک پیشنهاد عالی برای یک میان وعده سیر کننده است.
.
🔎کره بادام‌زمینی نرم و نمکی را روی نان بمالید و میل کنید تا 200 کیلوکالری سالم، به علاوه مقدار زیادی پروتئین نصیب بدن‌تان شود.
.
🔎اگر شما روز به روز 500 کالری از میزان مواد‌غذایی مصرفی خود بکاهید و فعالیت‌های روزانه خود را افزایش دهید، گام بزرگ و مثبتی در جهت کاهش وزن برداشته‌اید.
.
🔎دمنوش برگ بو و دارچین برای چربی سوزی
مواد لازم
چوب دارچین 1 تکه 3 گرمی
برگ بو 2 برگ
آب 1 لیوان (200 میلی لیتر)
آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود 20 دقیقه بجوشد و سپس به مدت 10 دقیقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا 10 روز ادامه دهید. سپس 1 هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.
.
🔎اکنون جدا از خوراكى ها به خواب برسیم
خواب کافی مانع از ذخیره‌سازی چربی‌ها می‌شود.کم‌خوابی حتی به‌اندازه‌ی یک ساعت، باعث افزایش استرس و احساس ریزه‌خواری می‌شود.
برای لاغر شدن لازم است که هر شب 8 ساعت بخوابید.
.
 
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در مه 18, 2017 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: