RSS

بایگانی روزانه: مه 4, 2017

قهوه برای چه کسانی مضر است

coffee.jpg

🔴قهوه برای چه کسانی مضر است؟
.
👈افراد کم خون
👈زنان باردار و شیرده
👈افرادیکه استرس دارند
👈کسانی که تپش قلب دارند
👈افراد در معرض پوکی استخوان
👈زنانی که فیبروکیستیک سینه دارند
.
.
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در مه 4, 2017 در Uncategorized

 

عاداتی که عمر را کوتاه می کند

wrong

عاداتی که عمر را کوتاه می کند
.
۱- تنها زندگی کردن
 
انسان ها نیاز به تعامل دارند، ما در زندگی‌مان نیازمند عشق هستیم. بنابراین چنانچه بخواهیم به عشق مورد نظر دست یابیم، باید بتوانیم از موقعیت کنونی خود فاصله گرفته و آن را بیابیم. کسانی که گزینه‌ آسان و بدون استرس را برای زندگی‌شان انتخاب می‌کنند، حقیقتا فرصت‌های شاد بودن و لذت بردن را در خود محدود می‌سازند. به اشتراک نگذاشتن عشق و صمیمیت با شخص ثالث، راهی مطمئن جهت کوتاه ساختن طول عمرتان با تفاوتی قابل ملاحظه است.
.
.
۲- نشستن بیش از حد
 
با کامپیوتر کار می‌کنید؟ پس باید به اهمیت برخاستن و اندکی استراحت کردن توجهی ویژه بنمایید. طبق مطالعه‌ای که توسط JAMA Internal Medicine انجام شده است، نشستن بیش از ۱۱ ساعت در طول روز خطر مرگ را تا بیش از ۴۰ درصد و تنها در سه سالی که پیش رو دارید افزایش می‌دهد. این چیزی است که در ادامه‌ زندگی باید در نظر داشته باشید، پس اگر فکر می‌کنید به میز سرپایی نیاز دارید، حتما به تهیه آن بپردازید.
.
.
۳- فقدان زندگی اجتماعی
 
غفلت از دوستان و چیزهایی که عاشقشان هستیم برای آنکه بتوانیم مدتی را در تنهایی بگذرانیم همیشه بد نیست. همه‌ ما به فضای شخصی نیاز داریم. با این وجود، افزایش مدت زمان زندگی اجتماعی می‌تواند طول عمر ما را ارتقا بخشد. همچنان شکست در افزایش آن، شانس ما را برای یک مرگ زودرس بیشتر می‌کند. از نظر سلامتی، تنهایی طولانی مدت همان اندازه برای بدن مضر است که کشیدن ۱۵ نخ سیگار در روز!
.
.
۴- عشق به تلویزیون
 
همه ما دوست داریم زمانی از وقت خود را صرف نشستن جلوی تلویزیون کرده، تمام حواس خود را به آن سپرده و ساعت‌ها وقت خود را بدون هیچ‌گونه درگیری ذهنی به آن اختصاص دهیم. چنین کاری ممکن است باعث بروز دیابت و حتی بیماری‌های قلبی ‌شود. به گزارش نیویورک تایمز، هر ساعت تماشای تلویزیون پس از سن ۲۵ سالگی، عمر شما را چیزی حدود ۲۱ دقیقه کاهش می‌دهد. این نیز مساله ای است که باید آن را در ادامه‌ زندگی مد نظر داشته باشید، اگر می‌خواهید به سلامت زندگی کنید.
.
.
۵- استراحت طولانی
 
شاید فکر کنید که رها کردن کارتان و یا یک مرخصی یکساله می‌تواند ایده آل باشد، ولی حقیقتا برای بدن مضر است. مطمئنا در این مدت ذهنتان به استراحت خواهد پرداخت، ولی به زودی خواهید دانست که مرگ زودرس بسیار شایع‌تر خواهد بود اگر استراحتتان با تحرک بسیار کمی همراه شود. چیزی که در ادامه‌ زندگی بر بدنتان تحمیل خواهد شد.
.
.
۶- کمک به کسانی که باعث آزردگی خاطرتان می‌شوند
 
اینکه عضو مهربان نیروی انسانی باشید که به همکارانش که موجب آزردگی خاطر او می‌شوند کمک می‌کند، شاید طرز تفکری بسیار عالی به نظر برسد، ولی چگونه با استرسی که آن‌ها برای شما بوجود می‌آورند کنار می‌آیید؟ اینکه خودتان را به چالش بکشید فقط به این خاطر که مودب به نظر برسید ممکن است به فداکاری شبیه باشد که از نظر دینی و اخلاقی باارزش جلوه می‌کند، ولی حقیقتا این چنین نخواهد بود اگر خاطر شما را رنجیده سازد. چنین کاری می‌تواند شما را در موقعیت‌های استرس زایی قرار دهد که واقعا هیچ دلیلی برای درگیر شدن در آن‌ها دیده نمی‌شود.
.
.
۷- خواب بیش از حد
 
بدترین الگوی خواب، عادت کردن به خواب بیش از ۸ ساعتی است که به طور مکرر تکرار ‌شود. چنین عادتی برای بدن مضر است. پس حتی اگر می‌توانید از خواب بیش از ۸ ساعت پرهیز کنید، خودتان را حداکثر به ۷ ساعت خواب در روز محدود سازید.
.
.
۸- ورزش بیش از حد
 
ورزش بیش از حد در هفته می‌تواند باعث کوتاه شدن طول عمر شما گردد. رفتن به نزد پزشک و درخواست از او جهت ارائه‌ برنامه‌ ورزشی مناسب کاری عاقلانه است. چرا که او می‌تواند ایده‌ها‌ی بهتری در اختیار شما قرار داده و شما بدان وسیله می‌توانید سلامتی و کیفیت زندگی‌تان را ارتقا بخشید. فقط به یاد داشته باشید که بیش از حد سالم به نظر رسیدن و ورزش بیش از حد، تفاوت محسوسی در طول عمرتان بوجود خواهد آورد.
.
.
 
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در مه 4, 2017 در Uncategorized

 

برای آلرژی بهاره یا تب یونجه ، مصرف این مواد ممنوع

hay fever.jpg

اگر آلرژی بهاره یا تب یونجه دارید مصرف این مواد ممنوع👇
.
گوجه فرنگی
ماست
مواد غذایی خام
موز(سندرم آلرژی دهانی)
قارچ خوراکی(پسر عموی کپک ها)!
مواد غذایی تند(افزایش هیستامین)
.
 
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در مه 4, 2017 در Uncategorized

 
 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: