RSS

بایگانی روزانه: آوریل 4, 2017

افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز بدن با 25 راز کاملا اجرایی

موفقیت.jpg

افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز بدن با 25 راز کاملا اجرایی
.
1. روزتان را با یک لیوان نوشیدنی منتخب شروع کنید
2. در حالی که پشت میز کارتان نشسته اید حرکت داشته باشید
3. محیط اطرافتان را تبدیل به باشگاه کنید
4. یک رژیم غذایی ضد التهاب را دنبال کنید
5. تمرینات کاردیو Cardio خود را تنظیم کنید
6. چای سبز بنوشید
7. مکمل مصرف کنید
8. تغییرات را کم کم و به سهولت شروع کنید
9. فعالیت خود را قبل از پایان روز انجام دهید
10. پیش از یک وعده غذایی مفصل تمرین کنید
11. اگر اصلا ورزش نکرده اید استرس نگیرید
12. همیشه از پله ها استفاده کنید
13. هرگز صبحانه را ترک نکنید
14. عضله بسازید
15. در هر وعده غذایی پروتئین بخورید
16. منیزیم استفاده کنید
17. با مصرف قند و شکر خداحافظی کنید
18. خوب بخوابید
19. با استرس خداحافظی کنید
20. ادویه تند مصرف کنید
21. آب ، آب ، آب
22. بیرون بروید
23. میان وعده تان را همراه داشته باشید
24. چربی های سالم بیشتری بخورید
25. رژیم یویو را متوقف کنید
.
 
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 4, 2017 در Uncategorized

 

بخورید و لاغر شوید

0.jpg

بخورید و لاغر شوید
.
۱- سیب
.
تحقیقات نشان می دهد خوردن یک عدد سیب قبل از خوردن غذا شما را سیر کرده و به این ترتیب غذای کمتر و در نتیجه کالری کمتری مصرف می کنید. نتایج بررسی ها نشان می دهد مصرف سیب قبل از هر وعده غذایی باعث کاهش ۱۵ درصدی مصرف غذا شده و این امر باعث کاهش وزن خواهد شد. سیب همچنین به متعادل کردن میزان قند خون کمک کرده و بنابراین شما شکم خود را با تنقلات پر نمی کنید.
.
.
۲- برنج قهوه ای
.
این برنج برای افراد چاق بسیار بهتر از برنج سفید است. برنج قهوه ای نشاسته مقاوم دارد که یک کربوهیدرات سالم است و باعث افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی می شود. کالری این برنج کمتر از برنج معمولی بوده و خواص آن بسیار بیشتر از برنج سفید است.
.
.
۳- تخم مرغ
.
همه تخم مرغ را مصرف کنید نه فقط سفیده آن را. مصرف تخم مرغ هورمون چربی سوز بدن را تحریک کرده و به کاهش چربی های شکم کمک می کند.
.
.
۴- سالمون
.
ماهی سالمون یک پروتئین عالی برای کسانی است که تصمیم به کاهش وزن دارند. این ماهی همچنین سرشار از امگا ۳ بوده و برای قلب بسیار مفید است.
.
.
۵- جو
.
یک کاسه بلغور جو برای صبحانه می تواند به میزان زیادی به کاهش وزن کمک کند. مصرف این ماده غذایی در وعده صبحانه از مصرف تنقلات تا موقع ناهار جلوگیری می کند. این ماده غذایی جلوی اشتها را گرفته و باعث سیری بلند مدت می شود. سبوس جو سرشار از فیبرهای محلول در آب و فیبر پکتین است. اگر این ماده غذایی را همراه با آب مصرف کنید به علت حجیم شدن آن داخل معده به سرعت احساس سیری می کنید. همچنین سبوس جو دوسر اجازه انباشته شدن کالری ها در روده را نمی دهد در نتیجه کالری ها وارد خون نشده و از طریق مدفوع خارج می شوند.
.
.
۶- دانه چیا یا تخم شربتی
.
این دانه های سرشار از فیبر و امگا ۳ می توانند تا ۲۰ برابر وزن خود آب جذب کنند. آنها مانند یک اسفنج عمل می کنند و می توانند با جذب قند خون و متعادل کردن میزان آن مصرف میان وعده های چاق کننده را کاهش دهند. این دانه به عنوان موثرترین دانه در کاهش وزن و رژیم لاغری شناخته شده است. به علت جذب آب زیاد این دانه ها بعد از مصرف در معده حجم زیادی را اشغال می کنند و به این ترتیب اشتها را کنترل و میل به پرخوری را از بین می برند. شما می توانید در رژیم های غذایی خود از این دانه ها برای رسیدن به تناسب اندام استفاده کنید.
.
.
 
۷- آووکادو
.
این میوه تاثیر زیادی می تواند در لاغر شدن داشته باشد. تحقیقات ثابت کرده است آووکادو حاوی چربی اشباع نشده است که منجر به ترشح هورمونی به نام لپتین در بدن می‌شود. به هنگام ترشح این هورمون، مغز تصور می‌کند که شما سیر شده اید و بنابراین از غذا خوردن دست می‌کشید.
.
.
۸- گوشت بوقلمون
.
این گوشت حاوی تریپتوفان که یک اسید آمینه مهم است می باشد. این ماده در مغز به سروتونین تبدیل می شود و باعث احساس خوب و بهتر شدن خلق و خوی در فرد شده و اشتها را کاهش می دهد بنابراین شما کمتر به سراغ میان وعده و تنقلات خواهید رفت.
.
.
۹- قارچ
.
تحقیقات نشان می دهد افرادی که از قارچ زیاد استفاده می کنند به همان میزان از غذای خود راضی هستند که وقتی یک بشقاب گوشت مصرف می کنند احساس رضایت می کنند، ولی در واقع کالری کمتر و چربی اشباع کمتری وارد بدن خود کرده اند. این ماده را به عنوان یک جایگزین خوب برای گوشت می شناسند و شما با مصرف آن می توانید تا حد زیادی کالری کمتری به بدن خود وارد کنید.
.
.
۱۰- گریپ فروت
.
خوردن نصف یا یک عدد گریپ فروت قبل از صرف غذا سطح انسولین خون یعنی هورمون چربی های ذخیره شده را پایین آورده و در نهایت به کاهش وزن منجر شود. این میوه همچنین با داشتن پروتئین و آب زیاد به سیر شدن شما کمک می کند.
.
.
 
 
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 4, 2017 در Uncategorized

 

با این روش بخواب می روید

با این روش بخواب می روید
.
یکی از روش هایی که می تواند منجر به خواب آسان شود، به روش “۴-۷-۸” معروف است.
.
در این روش کافی است این سه قانون را به یاد بسپارید.
.
اول اینکه باید به مدت ۴ ثانیه از راه بینی تنفس کنید. سپس نفستان را به مدت ۷ ثانیه حبس کنید( می توانید برای داشتن 7 ثانیه زمان، از 1001 تا 1007 بشمارید).
سپس عمل بازدم را مستقیما از راه دهان به مدت ۸ ثانیه انجام دهید.
.
این روش باعث آزاد شدن مواد شیمیایی آرام بخش در مغز شده و ضربان قلب را کاهش می‌دهد و بدن آماده خواب می‌شود.
.
فراموش نکنید که این روش را باید چند مرتبه امتحان کنید.
.
ترفند بکار رفته در این تکنیک این است که دم و بازدم متناوب بر میزان آدرنالین ترشح شده در بدن اثر گذاشته و ضربان قلب را کاهش می‌دهد.
ممکن است در اوایل کار کمی اذیت شوید، اما به سرعت این مشکل از بین می‌رود.
کافی است ثانیه‌ها را به خاطر داشته باشید ( مثلا با شمارش 1001 تا 1008 برای 8 ثانیه، هر شماره معادل یک ثانیه است).
.

http://www.mindcontrol.ir
https://telegram.me/reza_nazmi

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 4, 2017 در Uncategorized

 
تصویر

سردرد شما کدام است؟

headaches.jpg

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 4, 2017 در Uncategorized

 

سردرد خوشه ای چه درمانی دارد؟

cluster headache.jpg

سردرد خوشه ای چه درمانی دارد؟
.
اگر چه درمان هایی که سردردهای دردناک را قطع کند وجود دارد ولی یک درمان قطعی برای آن ها وجود ندارد.
برخی درمان ها برای متوقف کردن درد خوشه ایی قبل از آن شروع می شود.
پزشک به شما کمک خواهد کرد که چیزهایی که نیاز دارید را بشناسید. وی ممکن است بیش از یک دارو برای شما تجویز کند.
هنگامی که یک سردرد خوشه ای شروع می شود اولین اقدامی که صورت می گیرد استفاده از اکسیژن و داروهای تجویزی توسط پزشکان می باشد.
.
اگر پزشک برای شما اکسیژن تجویز کرد، شما باید از طریق یک ماسک که به یک مخزن اکسیژن متصل است، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نفس بکشید.
این یک راه ایمن و مؤثر برای کاهش درد می باشد.
تریپتان نیز می تواند سردرد شما را کوتاه و کم کند. این داروها عبارتند از: فرواتریپتان، ناراتریپتان، ریزاتریپتان، سوماتریپتان و …
برخی به عنوان اسپری های بینی کار می کنند.
اگر مشکل قلب یا رگ های خونی دارید، تربیتان ها را نباید استفاده کنید و دکتر ممکن است برایتان داروی دیگری را تجویز کند، این دارو یک فرم آزمایشگاه ساخته شده از سوماتوستاتین که یک هورمون رشد است و از طریق IV در رگ استفاده می شود.
.
.
داروهایی که ممکن است برای تسکین سردردهای خوشه ایی استفاده گردند:
.
1- لیدوکائین:
یک بی حس کننده است که برای سردرد خود می توانید آن را به بینی خود اسپری کنید.
.
2- آلکالوئیدهای ارگوت:
این داروها به صورت قرص است که در زیر زبان حل می شود.
.
.
3- جلوگیری:
هدف از این درمان ها برای متوقف کردن سردرد خوشه ای است.
داروهای پیشگیری از سردرد خوشه ای عبارتند از:
• وراپامیل:
این دارو در درمان فشار خون بالا و درد قفسه سینه استفاده می شود.
.
• توپیرامات:
این دارو برای درمان صرع به کار می رود.
.
• کورتیکو استروئیدها:
این داروها شامل پردنیزون در پاسخ گلوکوکورتیکوئیدها است. این داروها نیز در درمان سردرد شما مؤثر هستند. پزشک شما این داروها را برای مدت زمان کوتاه و مشخص تجویز می کند. اگر شما آن ها را به مدت طولانی استفاده کنید آن ها می توانند سبب افزایش وزن، فشار خون بالا، قند خون بالا و دیگر عوارض جانبی شوند.
.
• لیتیوم:
این دارو به کاهش سردرد خوشه ای کمک می کند. البته کمتر از این دارو استفاده می شود. استفاده ی بیش از حد از این دارو خطراتی دارد که ممکن است برای کبد و کلیه مشکل ایجاد کند. محققان در حال مطالعه درباره ی داروهای دیگر برای جلوگیری از سردردهای خوشه ای هستند. اگر شما یک سردرد خوشه ای مزمن دارید و دارو به شما کمک نمی کند، یک بی حس کننده ی عصبی ممکن است گزینه ی خوبی برای شما باشد. این بی حس کننده گاهی اوقات با استروئید همراه است که باعث مسدود کردن درد و یا بی حس کردن اعصاب در ارتباط با سر دردهای خوشه ای می شود. شما می توانید آن را در پشت سر تزریق کنید.
.
.
دکتر سلام.
.
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 4, 2017 در Uncategorized

 
 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: