RSS

با نفس کشیدن وزن کم کنید

06 فوریه

Dream.jpg

با نفس کشیدن وزن کم کنید!
.
چربی از اکسیژن، کربن و هیدروژن تشکیل شده است. وقتی اکسیژن راه خود را به چربی باز می کند، چربی را به دی اکسید کربن و آب تجزیه می کند. خون هم دی اکسید کربن را از درون بدن تصفیه کرده و برای بیرون فرستادن آن از بدن، به شش ها تحویل می دهد.
.
اکسیژن همچنین خون را رقیق می کند و فشار خون را پایین می آورد و بدین ترتیب سوخت و ساز بدن افزایش می یابد. بدن کل این فرآیند را به طور خودکار انجام می دهد اما اگر بیاموزید هر روز با شیوه های درست و صحیح تنفس کنید، می توانید از وزن خود بکاهید و لاغرتر شوید و در عین حال وجود خود را سرشار از آرامش و انرژی نمایید.
.
• روش اول :
تنفس عمیق برای آرامش
1. تمام هوای موجود در شش هایتان را بیرون بفرستید.
2. به آرامی و به تدریج با 6 شماره از طریق بینی اکسیژن وارد بدن تان کنید.
3. تا 6 شماره، اکسیژن وارد شده را در بدن خود نگهدارید.
4. اکنون دوباره با 6 شماره، به آرامی اکسیژن را از راه بینی بیرون بفرستید.
5. مراقب حالت قرار گرفتن بدن تان باشید. کمرتان باید کاملا صاف باشد.
.
غروب ها و هر زمان که احساس اضطراب کردید، این روش تنفس را 10 مرتبه انجام دهید. بدین ترتیب می توانید علاوه بر آرام کردن خود، سوخت و ساز بدن تان را افزایش داده و وزن کم کنید.
.
.
• روش دوم:
تنفس عمیق برای کسب انرژی
1. تمام هوای موجود در شش هایتان را بیرون بفرستید.
2. به آرامی و به تدریج با 6 شماره از طریق بینی اکسیژن وارد بدن تان کنید.
3. تا 8 شماره، هوا را در سینه حبس کنید. به تدریج آن را به 12 شماره برسانید.
4. اکنون با 8 شماره، هوا را از طریق دهان، بیرون بفرستید. مراقب باشید هوا را به یکباره بیرون نفرستید. به تدریج و آرام آرام این کار را انجام دهید تا دیگر هوایی در شش هایتان باقی نماند.
5. دوباره با 8 شماره، هوا را در ریه ها حبس و در همین حال شکم تان را منقبض کنید. اگر نمی توانید هوا را تا 8 شماره در سینه نگهدارید، ابتدا زمان کمتری این کار را انجام دهید و به تدریج آن را افزایش دهید.
.
این روش را صبح ها 10 مرتبه و هر زمان که احساس کردید انرژی ندارید، انجام دهید.
.
.
• روش سوم:
تنفس برای پاکسازی
1. بنشینید و کمرتان را صاف نگهدارید. اکنون دست چپ تان را به روی زانوی چپ تان بگذارید.
2. دو انگشت اشاره و میانی تان را بین دو ابرو و انگشت شست تان را به روی سمت راست بینی تان قرار دهید و راه عبور و مرور هوا را از آن سمت، مسدود کنید. انگشت حلقه دست راست تان را نزدیک سمت چپ بینی ببرید.
3. انگشت شست را روی سمت راست بینی فشار دهید و از طریق سمت چپ بینی، هوا را از شش هایتان به بیرون هدایت کنید.
4. اکنون فشار از روی سمت راست بینی بردارید و با انگشت حلقه راه سمت چپ بینی را ببندید و از طریق طرف راست بینی نفس بکشید و هوا را از ریه هایتان خارج کنید.
5. مراحل 3 تا 5 را تکرار کنید.
.
این روش را روزانه 5 تا 7 بار انجام دهید.
.
.
• روش چهارم:
تنفس برای افزایش سوخت و ساز بدن
1. صاف بنشینید.
2. تمام هوا را از شش هایتان به بیرون هدایت کنید.
3. از راه بینی تا 6 شماره، به تدریج هوا را وارد شش هایتان کنید.
4. با فشار و آهسته هوا را به بیرون بفرستید.
5. در انتها، قبل از اینکه هوا کاملا خارج شود، باقیمانده را به اندازه یک شماره نگهدارید و سپس بیرون بفرستید.
6. اکنون به طور معمولی نفس بکشید.
.
.
روش پنجم:
• تنفس برای قدرت بخشیدن به هسته مرکزی بدن
1. روی زانوان تان قرار بگیرید و دست هایتان را روی زمین بگذارید.
2. هوا را از شش هایتان بیرون بفرستید و در همان حال شکم تان را تو ببرید.
3. نفس تان را در سینه حبس کنید، سپس عضلات شکم تان را سفت و محکم نگهدارید.
4. 10 ثانیه در این حالت باقی بمانید.
5. نفس تان را به آرامی بیرون بفرستید.
.
این روش تنفس را هر روز 5 دقیقه انجام دهید.
.
با انجام دادن تمرین های فوق، نه تنها به آرامش می رسید، بلکه با بالا بردن سوخت و ساز بدن تان، از وزن تان کاسته شده و به تدریج به قوای جسمانی تان افزوده می شود.
.
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در فوریه 6, 2017 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: