RSS

تفکرات غلط ورزشی

13 نوامبر
تفکرات غلط ورزشی
.
1- درد بگیرد بهتر است
فکر می‌کنید وقت انجام حرکات کششی، اگر دردی را احساس کنید، نتیجه‌ی بهتری می‌گیرید؟ اشتباه می‌کنید؛ احساس درد به این معناست که مشکلی در جریان ورزش کردنتان وجود دارد.
.
.
2- هر وقت ورزش کنم خوب است
اگر قصد دارید تمرین‌های کششی را انجام دهید، نباید در هر زمان و هر شرایطی سراغشان بروید، شما حتماً باید قبل از انجام حرکات کششی، بدنتان را به‌آرامی‌گرم‌ کنید؛ گرم نکردن بدن قبل از ورزش کردن، به ‌سلامت شما آسیب می‌زند.
,
,
3- هر چه بیشتر بدوم بهتر است
زیاده‌روی در انجام تمرین‌های هوازی مثل پیاده‌روی یا دویدن روی تردمیل، آن‌ هم در شرایطی که این تمرین‌ها را با سرعتی یکنواخت انجام دهید، به‌سلامت شما آسیب می‌زند.
.
.
4- سونا بروم، لاغر می‌شوم
اگر برای خلاص شدن از چربی‌های اضافه خودتان را در سونا غرق کرده‌اید، در اشتباه هستید؛ سونا بیش از آن‌که با چربی‌هایتان کاری داشته باشد، آب بدنتان را از بین می‌برد. اگر هر روز دقایق طولانی را در سونا می‌گذرانید، احتمالاً در پایان هفته صاحب بدنی کم آب و ناتوان می‌شوید.
.
.
5- عرق کنم، لاغر می‌شوم
چه کسی به شما گفته که برای لاغر شدن در جریان تمرین‌های ورزشی، باید حسابی عرق کنید؟ نکند به خاطر همین توصیه با لباس ضخیم و چندلایه ورزش می‌کنید؟ باور کنید عرق کردن فقط بدنتان را کم آب می‌کند و کم کردن چربی اضافه، ارتباط چندانی با تعریق در زمان ورزش کردن ندارد.
.
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در نوامبر 13, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: