RSS

گشنه ورزش کنم یا سیر؟

21 سپتامبر
گشنه ورزش کنم یا سیر؟
.
بدن هنگام ورزش با شکم خالی بیشتری می سوزاند،
اما ورزش کردن با معده خالی ممکن است به لاغر شدن شما آن طور که فکر می کنید کمک نکند.
.
گلیکوژن، منبع سوخت ارجح بدن به هنگام ورزش، به مدت حدود 12 تا 16 ساعت قبل از تمایل بدن به میزان بیشتر، قابل ذخیره است.
درحالی که بدن در جست وجوی گلیکوژن است، احتمال سوخت چربی وجود ندارد.
بدین ترتیب بدن شروع به سوختن ماهیچه ها و ذخیره چربی می کند.
بدن می تواند ورزش سبک را با معده خالی کنترل کند اما در مورد ورزش های سنگین این گونه نیست و مجوب تحلیل عضلات می شود و نه چربی
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در سپتامبر 21, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: