RSS

مواد غذایی پر از نمک

25 اوت
مواد غذایی پر از نمک
.
نوشابه رژیمی ( ۹۰ میلی گرم سدیم در ۷۵۰ گرم )،
پنیر محلی ( ۴۰۰ میلی گرم سدیم در نصف فنجان )،
کره بادام زمینی ( ۱۵۰ میلی گرم سدیم در ۲ قاشق غذاخوری )،
سس سالاد ( ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم سدیم در ۲ قاشق غذاخوری )
و سس گوجه فرنگی یا رب ( ۶۷۰ میلی گرم سدیم در نصف فنجان ).
.
میزان مصرف نمک روزانه افراد با سنین ۱۴ و بالاتر از ۱۴ سال نباید بیشتر از ۲۳۰۰ میلی گرم (۱ قاشق چایخوری ) باشد.
همچنین این میزان برای افراد مسن وکسانی که مبتلا به بیماری های کلیوی، فشار خون و دیابت هستن به تقریبا نصف یعنی ۱۴۰۰ میلی گرم ( کمی بیشتر از نصف قاشق غذاخوری ) در روز می رسد.
.
 
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در اوت 25, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: