RSS

رعایت نکات زیر در غذاخوردن، سوخت و ساز بدن و سلامتی را افزایش می دهد

12 اوت

eating.jpg

رعایت نکات زیر در غذاخوردن، سوخت و ساز بدن و سلامتی را افزایش می دهد
.
• در هر وعده رژیم لاغری خود پروتئین مصرف کنید
.
• آب کافی بنوشید: روزانه (۸ – ۱۰ لیوان)، زیرا کم شدن آب بدن باعث ولع به مواد غذایی می‌شود.
.
• بعد از شام چیزی نخورید
.
• سه وعده غذای اصلی و دو وعده میان وعده بخورید
.
• پیاده روی خیلی مهم است و روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی برید
.
• مصرف میوه و سبزیجات با برگ سبز را افزایش دهید.
.
• فقط هنگامی که احساس می‌کنید به غذا نیاز دارید غذا بخورید
.
• آهسته غذا بخورید تا از غذا خوردن لذت بیشتر ببرید و این کمک می‌کند تا زود‌تر احساس سیری کنید.
.
• خوردن صبحانه در هر روز بسیار ضروری است زیرا به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.
.
• از خوردن غذاهای سرخ شده و چرب، غذاهای فراوری شده، اسنک و نوشیدنی‌های سرد اجتناب کنید.
.
• توجه داشته باشید بهترین راه لاغری سریع، داشتن یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر است.
.
 
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در اوت 12, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: