RSS

امان از آبمیوه های خوشمزه!

09 اوت

juice.jpg

امان از آبمیوه های خوشمزه!
.
من در حال اجرای یک رژیم غذایی هستم و بین وعده‌های غذایی از غذا خوردن پرهیز می‌کنم، اما مقدار زیادی آبمیوه و شیر می‌نوشم.
جالب اینجاست که با این همه سختی کشیدن، وزن هم کم نمی‌کنم! آیا کار اشتباهی انجام می‌دهم؟
.
ما همین سوال را با متخصص تغذیه جنیفر نیلسون مطرح کردیم و پاسخ وی را برای شما نقل می‌کنیم.
هنگامی که شما در تلاش برای کنترل میزان کالُری مصرفی‌تان هستید، خیلی مهم است به این هم بیندیشید که چه چیزی و به چه مقداری می‌نوشید!
.
.
• مغذی اما پر از انرژی
اگر چه آبمیوه‌ها و شیر سرشار از مواد مغذی هستند و بخش خوبی از یک برنامه‌ی غذایی را تشکیل می‌دهند، اما این‌ها هم کالُری دارند! و موضوع این است که کالُری مایعات می‌تواند سریع‌تر از کالُری خوراکی‌های دیگر جذب بدن شود.
.
بنابراین هنگامی که کالری‌های مصرفی‌تان را محاسبه می‌کنید، بهترین نوشیدنی قابل انتخاب برای شما آب است. باقی نوشیدنی‌هایی که کالُری زیادی دارند، باید مورد بررسی قرار بگیرند.
.
بعنوان یک قانون کلی، سعی کنید تا بیشتر از 118 میلی‌لیتر آبمیوه و 473 تا 710 میلی‌لیتر شیر بدون چربی در روز ننوشید. همچنین مراقب نوشابه‌های انرژی‌زا هم باشید! اگرچه بعنوان یک نوشیدنی سالم تبلیغ می‌شوند، اما می‌توانند پر از انواع شیرین‌کننده‌های مصنوعی یا قند باشند.
.
اگر بین وعده‌های غذایی‌تان گشنه شدید، میوه یا سبزیجات تازه مصرف کنید. یک میوه‌ی کامل خیلی بیشتر از آبمیوه احساس سیری به شما خواهد داد، و البته با مصرف خود میوه، قطعا کالُری کمتری به نسبت آبش دریافت خواهید کرد.
.
 
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در اوت 9, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: