RSS

از فواید برعکس دویدن

25 ژوئیه
از فواید برعکس دویدن
.
1- دویدن برعکس باعث افزایش تعادل، کارایی و سوزاندن کالری می‌شود. برای انجام این تمرینات حتما نیازی نیست که ورزشکار حر‌فه‌ای باشید.
.
2- دویدن برعکس فعالیت قلبی – عروقی و هوازی را افزایش می‌دهد. این تمرین 30 درصد بیشتر از دویدن به سمت جلو انرژی مصرف می‌کند.
.
3- در دویدن برعکس شوک کمتری به پا و مفاصل وارد می‌شود. در این تمرین ورزشکاران باید مراقب باشند که در هنگام تغییر مسیر دچار آسیب نشوند. احتمال زمین خوردن در این تمرین زیاد است. هیچ گاه نباید این تمرین را بر روی تردمیل انجام داد.
.
بهتر است این تمرین را همراه با فرد دیگری انجام دهید. او به سمت جلو بدود و شما برعکس بدوید به ‌این‌ ترتیب احتمال زمین خوردن کمتر می‌شود.
.
 
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژوئیه 25, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: