RSS

رژیم غذایی مدیترانه ای موجب افزایش طول عمر می شود

08 ژوئیه

food

رژیم غذایی مدیترانه ای موجب افزایش طول عمر می شود.
.
رژیم غذایی مدیترانه ای حاوی مواد خوراکی ای است که دارای تاثیرات آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی همراه با تمامی سبزیجات، میوه ها ، مغزیجات آجیلی و روغن زیتون است.
به همین خاطر این رژیم غذایی موجب عمر طولانی تر و زندگی سالم تر می شود.
.
در ادامه به 5 مورد از فواید رژیم غذایی مدیترانه ای اشاره می شود.
 
1. رژیم غذایی مدیترانه ای دارای فواید بیشماری برای سلامت است. از وارونگی فرایند پیری تا حفاظت در مقابل سرطان و دیابت، این رژیم مملو از مواد مغذی و چربی های سالم است.
 
2. این رژیم که مملو از میوه، سبزیجات، ماهی و غذاهای تصفیه نشده است، موجب کاهش ریسک حمله قلبی و سکته در افراد می شود.
 
3. مطالعات نشان می دهند رژیم غذایی مدیترانه ای موجب بهبود سلامت دستگاه گوارش هم می شود. مصرف مقدار بالای فیبر رژیمی ترغیب کننده اسیدهای چرب کوتاه زنجیره (SCFA) با تاثیرات بهبود سلامت نظیر کاهش ریسک ابتلا به بیماری های التهابی مرتبط است.
 
4. رژیم غذایی مدیترانه ای به پیشگیری از سرطان از جمله سرطان سینه نیز کمک می کند. طبق مطالعات، این رژیم غذایی می تواند ریسک ابتلا به سرطان سینه را تا 68 درصد کاهش دهد. این رژیم غذایی به قدری مفید و پرفایده است که سرطان و بیماری های قلبی را دور نگه می دارد.
 
5. تحقیقات آشکار ساخته است در افرادی که از رژیم غذایی مدیترانه ای پیروی می کنند کاهش علائم آپنه خواب (اختلال در خواب) که در نهایت منجر به افزایش فعالیت فیزیکی و کاهش بیشتر چربی دور شکمی می شود، وجود دارد.
 
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژوئیه 8, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: