RSS

دلایل افزایش وزن در ماه رمضان

08 ژوئن

ramazan

دلایل افزایش وزن در ماه رمضان
.
• خوردن مداوم، بخصوص بین افطار و سحر، که گاهی اوقات با وا رفتگی به دلیل احساس پری همراه می‌شود.
• عدم فعالیت و بی حالی بعد از افطار
• مصرف سهم‌های غذایی بزرگ، و بیشتر از حد معمول
• خوردن غذاهای سرخ شده، پر چرب و پرکالری در مقادیر زیاد، بویژه در افطار
• دسترسی آسان و وسوسه کننده به انواع و اقسام مواد غذایی در مهمانی‌ّها
.
*****راه‌هایی برای کمک به بهبود عادات تغذیه‌ای
.
۱. از پر خوری اجتناب کنید، یک افطار سبک بخورید که شامل سهم‌های غذایی مناسب باشد.
.
۲. برای جلوگیری از سوء ‌هاضمه، غذا را به آرامی بجوید.
.
۳. اول، سوپ و سالادتان را بخورید، چون آنها کم کالری هستند و شما را سیر می‌کنند.
.
۴. در طول ساعاتی که روزه نیستید، حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.
.
۵. بجای استفاده از آبمیوه‌های صنعتی که ممکن است حاوی مقادیر بالایی از قند باشند، میوه‌ها و آب میوه‌های تازه بدون قند افزوده را مصرف کنید.
.
۶. فراورده‌های لبنی کم چرب و گوشت‌های بدون چربی را انتخاب کنید.
.
۷. هر از گاهی بجای زولبیا و بامیه، سالاد میوه بخورید، چه عیب دارد؟
.
۸. بمنظور سوزاندن کالری اضافه، هر روز حداقل نیم تا یک ساعت پیاده روی کنید
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در ژوئن 8, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: