RSS

با مصرف مواد غذایی غنی از اسید فولیک

12 آوریل
با مصرف مواد غذایی غنی از اسید فولیک
.
.
میزان مصرف روزانه :
مردان بالای 19 سال : 400 میلی گرم
زنان بالای 13 سال: 400 تا 600 میلی گرم
زنان باردار : 600 میلی گرم
 
 
****سبزیجات تیره
برای افزایش فوری فولیک اسید میتونین اسفناج، سویا و کاهو رو به رژیم غذاییتون اضافه کنین. فقط کافیه یه بشقاب بزرگ از این سبزجات رو بخورین تا نیاز روزانه تون به این ماده تامین بشه.
.
.
****لوبیا، نخود فرنگی و عدس
لوبیا و نخود فرنگی حاوی مقدار زیادی فولیک اسید هستن. لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا سبز و لوبیا قرمز از جمله خانواده حبوبات هستن. یه کاسه ی کوچیک عدس نیاز روزانه فولیک اسید شما رو تامین میکنه.
.
.
****آواکادو
یک فنجان آواکادو حاوی 90 میکروگرم ویتامین B9 است، که معادل 22 درصد از نیاز روزانه ی شما به فولیک اسید است. این ماده غذایی همچنین منبع عالی ویتامین A، فیبر غذایی و ویتامین K است.
.
.
****دانه ها و آجیل
میتونین دانه هایی مثل تخم کتان، تخمه کدو، تخمه آفتابگردان و بادام زمینی را امتحان کنین. میوه های خشک هم مفیدن.
Advertisements
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 12, 2016 در Uncategorized

 

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: