RSS

به جای پنیسیلین چای دارچین بنوشید

چای دارچین1.jpg

به جای پنیسیلین چای دارچین بنوشید

دارچين رگ‌هارا باز می‌كند و اثرخوبی در گردش خون دارد !
دارچين خاصيت عجيب ديگری دارد و آن قوی كردن ، مصونيت بدن در مقابل امراض است و تب بر است.

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 18, 2019 در Uncategorized

 

جایگزین طبیعی کرم ضد آفتاب

روغن بادام.jpg

جایگزین طبیعی کرم ضد آفتاب !🌞

▫️روغن بادام تلخ خالص تا حد زیادی از آفتاب سوختگی و التهاب پوست جلوگیری میکند و همچنین از سوز سرما روی پوست و سرمازدگی جلوگیری میکند.

+ صبح زود پیش از خروج از خانه 2 تا 3 قطره از آن روی سطح پوست ریخته و ماساژ دهید.

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 18, 2019 در Uncategorized

 

بدن ما به چند ساعت خواب نیاز دارد ؟

چقدر بخوابیم.jpg

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 18, 2019 در Uncategorized

 

دزومورفین

اخطار
هوشیار باشید

آنچه در ایران به نام هروئین فروخته میشود دزومورفین است.
.
دزومورفین (به انگلیسی: Desomorphine) یک ماده مخدر از مشتقات مورفین است. دزومورفین در سال ۱۹۳۲ در ایالات متحده آمریکا توسط یک پزشک به نام لیندون فردریک اسمال کشف شد
این ماده 8 تا 10 برابر قویتر از مورفین است و یک گرم آن معادل 3 گرم هروئین خالص است

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 17, 2019 در Uncategorized

 

بدترین اشتباهات در کاهش وزن

❌ #بدترین_اشتباهات_در_کاهش_وزن

🏃‍♂️ورزش با شکم خالی
🍳حذف وعده‌ها به ویژه صبحانه
🍣امتناع از خوردن گوشت قرمز
🍗عدم مصرف پروتئین
🍞حذف کربوهیدرات
🍤مصرف نکردن چربی‌های مفید

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 16, 2019 در Uncategorized

 

افزایش چربی شکمی با برخی عوامل مهم

چربی شکم.jpeg

افزایش چربی شکمی با برخی عوامل مهم
.
چربی شکمی با چه عواملی افزایش پیدا میکند این اختلال در بدن می تواند چه خطراتی برای سلامتی ما در بر داشته باشد
.
فشار خون بالا، تری‌گلیسیرید بالا و سندرم متابولیک با هم مرتبط هستند و از یکدیگر تاثیر میپذیرند چربی زیرپوست شکم می تواند خطرات جانبی زیادی برای ایجاد امراض قلبی در بدن مبتلایان به همراه داشته باشد .
.
یکی از مطالعات اخیر نشان می‌دهد که انواع خاصی از چربی‌ها، عوامل خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را بیشتر از چربی‌های دیگر افزایش می‌دهند.
با این‌که چربی شکمی و چربی زیر پوست، هر دو، با شکل‌گیری یا تشدید عوامل خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط هستند، اما این رابطه در چربی شکمی جدی‌تر است.
 
گزارشی از این مطالعه در Journal of the American College of Cardiology منتشر شده است.
دکتر کارولین فاکس و تیم تحقیقاتی‌اش در این مطالعه ۶ ساله، به بررسی این موضوع پرداختند که آیا ارتباطی بین حجم و تراکم تغییرات در چربی شکمی و تغییرات در عوامل خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی وجود دارد یا نه. آنان به‌منظور این کار، از سی‌تی اسکن برای یک هزار و ۱۰۶ نفر استفاده کردند تا وضعیت آنان را از سه منظر بررسی کنند:
میزان تجمع چربی شکمی، محل تجمع آن و تراکم چربی بدن. میانگین سنی این افراد، ۴۴ سال بود و ۴۴ درصد از آنان را زنان تشکیل می‌دادند. این افراد در طول ۶ سال پیگیری، به‌طور متوسط با ۲۲ درصد افزایش در چربی زیر پوست و ۴۵ درصد افزایش در چربی داخل شکم مواجه شدند. نتایج نهایی نشان دادند که افزایش میزان چربی و کاهش تراکم چربی، با تغییرات نامطلوبی در خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.
علاوه بر این، مشخص شد که اضافه شدن هر کیلوگرم چربی در طول این ۶ سال، با ابتلا به فشار خون بالا، تری‌گلیسیرید بالا و سندرم متابولیک ارتباط دارد. محققان در پایان به این نتیجه رسیدند که چربی شکمی نسبت به چربی زیر پوست، عوامل خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی یا احتمال تشدید این بیماری‌ها را افزایش می‌دهد
 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 16, 2019 در Uncategorized

 

7 روش جالب برای پیشگیری از بیماری کبد چرب

liver damages.jpg

7 روش جالب برای پیشگیری از بیماری کبد چرب

.

  • قهوه:

مطالعات مختلف نشان داده‌اند که مصرف قهوه می‌تواند از آسیب‌های بیماری کبد چرب پیشگیری کند. قهوه می‌تواند آنزیم‌های غیر طبیعی کبد را در کسانی که در معرض ابتلا به بیماری‌های جدی کبدی هستند، پایین بیاورد.

.

.

  • رژیم غذایی مدیترانه‌ای:

به طور خلاصه، رژیم غایی مدیترانه‌ای شامل مواد غذایی طبیعی و بدون پردازش شده است. این نوع رژیم سرشار از چربی‌های سالم، آنتی اکسیدان‌ها و کربوهیدرات‌های پیچیده است و غذا‌هایی از قبیل: ماهی، میوه‌ها و سبزجات، روغن زیتون، و غلات را شامل می‌شود. گزارش شده که مناطق مدیترانه‌ای مانند ایتالیا و یونان، دارای کمترین نرخ ابتلا به بیماری کبد چرب هستند.

.

.

  • سبزیجات تیره رنگ:

مصرف این نوع سبزیجات نه تنها منجر به تامین ویتامین‌ها و سایر ریزمغذی‌های سالم برای بدن می‌شود، بلکه پاک کننده و تصفیه کننده کبد نیز هستن. به عنوان مثال کلم بروکلی منجر به جلوگیری از افزایش چربی در کبد می‌شود. مصرف سبزیجات تیره رنگ دیگر مانند اسفناج نیز به کاهش وزن کمک می‌کند و محافظ سلامت کبد است.

.

.

  • دانه‌های کامل:

مصرف کربوهیدرات‌های پیچیده به تولید یک منبع منظم انرژی کمک کرده و افزایش ناگهانی قند خون جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، دانه‌های کامل سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به عملکرد کبد کمک می‌کند. برنج قهوه‌ای، کینوا، جو، و چاودار سرشار از کربوهیدرات‌های پیچیده هستند.

.

.

  • پروتئین آب پنیر:

مطالعات محققان آمریکایی نشاندهنده اثر محافظتی پروتئین آب پنیر در برابر کبد چرب غیر الکلی است. علاوه بر آب پنیر، شیر و ماست نیز سرشار از پروبیوتیک‌ها برای حفظ عملکرد اندام‌های گوارشی از قبیل: کبد هستند و به بهبود فرایند هضم نیز کمک می‌کنند.

.

.

  • آووکادو:

چربی‌های سالم و فیبر موجود در آووکادو به کنترل وزن کمک می‌کند. مصرف آووکادو همچنین در کاهش آسیب‌های کبدی بیشترین نقش را در میان گزینه‌های غذایی دارد.

.

.

  • پروتئین سویا:

پروتئین سویا می‌تواند تاثیر مثبتی بر بیماری کبد چرب داشته باشد. محققان دانشگاه ایلینوی نشان داده اند که چگونه پروتئین سویا می‌تواند به طور قابل توجهی تجمع چربی و تری گلیسیرید را در ارگان‌های بیماران چاق کاهش دهد.

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در آوریل 16, 2019 در Uncategorized

 
 
%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: